ALGEMENE VOORWAARDEN

Ik heb geprobeerd een duidelijke en korte algemene voorwaarden op te stellen.

  1. Definities

Ik heb geprobeerd geen moeilijke woorden te gebruiken.

2. Over CreaChic en hoe je mij kunt bereiken

CreaChic

Adresgegevens
Het Eertman7
7595BW Weerselo

Bereikbaarheid
Maandag van 8:15 uur tot 16:00 uur.
Woensdag van 8:15 uur tot 12:00 uur.
Donderdag van 8:15 uur tot 16:00 uur.
Telefoonnummer: 0629248567
E-mailadres: info@creachic.nl

Nummers
KvK-nummer: 76877876
BTW-nummer:

  1. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. In de overige gevallen is het niet zo van toepassing. Ik doe mijn best om deze algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. Indien dit niet is gelukt hoor ik het graag en zal ik deze zo spoedig mogelijk kosteloos toezenden.

  1. Aanbod

Het aanbod op onze webshop geeft duidelijk weer hoe en wanneer u iets kunt kopen. Mocht er een fout op de productpagina staan mag u mij daar aan houden. Behalve dan wanneer het een duidelijke blunder is en u dat van tevoren had kunnen weten.

  1. De overeenkomst
  2. Ik doe elke dag mijn best om te zorgen dat CreaChic een veilige web-omgeving heeft. Zo kunt u met een gerust hart bij ons winkelen.
  3. Wanneer u iets bij ons bestelt krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail.
  4. Herroepingsrecht
  5. Toch niet tevreden over het product? Dan kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Ik stuur u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 14 dagen terug.
  6. Ik verneem graag de reden maar ook zonder reden doe ik niet moeilijk.
  7. Verwachtingen tijdens de bedenktijd
  8. Ga tijdens de bedenktijd voorzichtig om met het product. Pak het uit en inspecteer het om te kijken of het voldoet. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals dat in een winkel ook zou mogen.
  9. Alleen complete, ongebruikte en onbeschadigde producten kunnen retour worden genomen.
  10. Na het retourneren

Heeft u binnen 14 dagen aangegeven dat u uw bestelling wilt retourneren?

  1. CreaChic neemt het pakket in ontvangst en bevestigen u de ontvangst.
  2. CreaChic stuurt u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 14 dagen terug.
  3. Retourneren

Wanneer u een product wilt retourneren vult u het retour formulier in en voegt u deze bij het product/de producten welke u wilt retourneren. Vervolgens stuurt u het naar ons op of komt u met het product/deproducten naar de salon toe op afspraak en CCreaChic zal de retour(en) verwerken.

  1. Prijzen
  2. Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.
  3. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de verzendmethode. Hiervan worden de mogelijkheden tijdens het afrekenen getoond. U kunt er ook voor kiezen de producten bij ons af te komen halen.
  4. Nakomen overeenkomst en garantie
  5. CreaChic doet wat er beloofd wordt en probeerd altijd helder te zijn.
  6. CreaChic staat er voor in dat de producten voldoen aan de getoonde specificaties.
  7. U heeft recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand, dan probeerd CreaChic dit natuurlijk direct op te lossen. Hierbij volgt CreaChic altijd de wet.
  8. Levering en uitvoering
  9. CreaChic probeert er altijd alles aan te doen uw order zo goed en snel mogelijk te verwerken en uit te leveren.
  10. Als u voor 15.00 uur bestelt en de producten voorradig zijn, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook wanneer u iets later bestelt doet CreaChic altijd haar best om uw bestelling nog dezelfde dag te verzenden maar helaas kan CreaChic dat niet altijd garanderen.
  11. Indien uw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt tijdens transport, is dat de schuld van CreaChic. CreaChic zal dit dan ook zo snel mogelijk voor u proberen op te lossen.
  12. Betaling
  13. Indien CreaChic u vraagt een bedrag vooruit te betalen, gaat CreaChic direct nadat we het bedrag hebben ontvangen met uw bestelling aan de slag.
  14. Klopt er iets niet in uw betaalgegevens? Laat het CreaChic dan weten.
  15. Klachten
  16. Heeft u een klacht? Dat vind ik erg vervelend. Wanneer u de klacht kenbaar aan mij maakt gaan ik hier direct mee aan de slag om dit zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
  17. Laat het ons snel weten wanneer u een klacht heeft en omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Zo kan ik u het beste helpen.
  18. Binnen uiterlijk 2 werkdagen krijgt u van ons een antwoord. Wanneer mogelijk los ik het gelijk op en anders hoort u hoeveel tijd er nodig is om het op te lossen.
  19. Wijzigingen

Indien CreaChic in de toekomst iets gaat veranderen aan deze voorwaarden vindt u dat terug op de website van CreaChic.

Huisregels

  • Afspraken
    De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan CreaChic melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag CreaChic kosten voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen, tenzij er sprake is van overmacht.
  • Betaling
    De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
  • Gedragsregels
    De cliënt behoort zich in de studio netjes te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onaanvaardbaar gedrag blijft vertonen, heeft CreaChic het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren. Er mag niet gerookt en gegeten worden in de salon.
  • Beschadiging & diefstal
    CreaChic heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. CreaChic meldt diefstal altijd bij de politie.

Garantie

  • CreaChic geeft de cliënt één week (7 dagen) garantie op de behandeling. Deze garantie vervalt indien:
    • De cliënt de (kunst)nagels heeft laten onderhouden of verwijderd door een andere nagelstudio.De cliënt zonder handschoenen met agressieve chemicaliën heeft gewerkt.De cliënt de (kunst)nagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken.De cliënt andere producten dan de door CreaChic geadviseerde heeft gebruikt voor het onderhoud van de (kunst)nagels.De cliënt de adviezen voor thuisverzorging van de (kunst)nagels, zoals beschreven op een formulier in de studio en op de pagina Wat wel en niet te doen met je (kunst)nagels, niet heeft opgevolgd.De cliënt het advies van de (medisch) pedicure, niet heeft opgevolgd
    • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
  • U bent zelf ten alle tijde verantwoordelijk voor het doorgeven van veranderingen in uw leefomgeving en gezondheid.

Wanneer u een behandeling bij CreaChic laat uitvoeren of als u zich registreert op de website van ChreaChic.nl gaat u ermee akkoord dat er persoonlijke en medische gegevens van u opgeslagen worden. Uw gegevens worden alleen door CreaChic gebruikt om de behandeling er op aan te kunnen passen en eventueel een actie of reclame via uw e-mailadres te kunnen versturen. U kunt deze gegevens ten alle tijden zelf veranderen en verwijderen.
Klik hier voor onze privacy en cookies beleid.

CreaChic is niet aansprakelijk voor ontbrekende of verkeerde gegevens.
Eventele veranderingen onder voorbehoud.